Πληροφορίες κατάθεσης και εξαργύρωσης online από το ταμείο

Συχνές ερωτήσεις για την πραγματοποίηση κατάθεσης και εξαργύρωσης από το ταμείο

Ερωτήσεις για κατάθεση

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια κατάθεση; Χρεώθηκα για την αίτηση κατάθεσης αλλά τα κεφάλαιά μου δεν εμφανίζονται. Τι πρέπει να κάνω; Έκανα λάθος. Πως ακυρώνω την κατάθεσή μου; Απορρίψατε την κατάθεσή μου με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ωστόσο ο λογαριασμός μου χρεώθηκε. Τι πρέπει να κάνω; Γιατί απορρίπτεται η πιστωτική μου κάρτα και τι μπορώ να κάνω;

Βοήθεια για την πραγματοποίηση κατάθεσης

Αντιμετωπίζω προβλήματα πραγματοποιώντας κατάθεση. Πως μπορώ να λάβω βοήθεια; Ποιες επιλογές κατάθεσης έχω;

Κατάθεση από τη φορητή σου συσκευή

Μπορώ να καταθέσω πραγματικά χρήματα μέσω της φορητής συσκευής/tablet που διαθέτω; Ποιες επιλογές κατάθεσης μπορώ να χρησιμοποιήσω στο Ταμείο Mobile;

Ερωτήσεις εξαργύρωσης

Πως ζητάω εξαργύρωση; Ποιες είναι οι διαθέσιμες επιλογές εξαργύρωσης που έχω; Γιατί καλούμαι να παρέχω πληροφορίες σχετικά με τον τόπο γέννησης και την υπηκοότητά μου; Γιατί δεν έχω τη δυνατότητα να επιλέξω που θα σταλούν τα κεφάλαιά μου; Γιατί δεν μπορώ να υποβάλω το αίτημά μου για εξαργύρωση; Ποια είναι τα όρια εξαργύρωσης που έχω; Ποια συναλλαγματική ισοτιμία θα χρησιμοποιηθεί για την εξαργύρωσή μου; Γιατί δεν μπορώ πλέον να δω την επιλογή εξαργύρωσης που έχω χρησιμοποιήσει κατά το παρελθόν; Πόσο συχνά μπορώ να εξαργυρώνω τα κεφάλαιά μου; Έχω μία νέα Visa. Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω εξαργύρωση σε αυτή; Πόσος καιρός θα χρειαστεί για να γίνει η επεξεργασία της εξαργύρωσής μου; Μπορώ να ακυρώσω την εξαργύρωσή μου; Δεν έχω λάβει την εξαργύρωσή μου. Τι πρέπει να κάνω τώρα; Η μέθοδος πληρωμής με την οποία εστάλη η εξαργύρωσή μου έχει κλείσει/λήξει. Που είναι τα κεφάλαιά μου; Γιατί το ποσό που μπορώ να εξαργυρώσω είναι λιγότερο από το συνολικό μου υπόλοιπο;

Ενημέρωση/αφαίρεση στοιχείων μεθόδου πληρωμής

Η μέθοδος εξαργύρωσης οποία στέλνετε τα κεφάλαιά μου δεν είναι πλέον ενεργή ή δεν επιθυμώ πλέον να τη χρησιμοποιώ. Τι πρέπει να κάνω;

Όρια κατάθεσης

Τι είναι τα όρια κατάθεσης; Μπορώ να περιορίσω το προσωπικό όριο κατάθεσής μου; Πως αυξάνω τα όρια συναλλαγών μου ή αίρω τα αυτο-ορισμένα όρια κατάθεσής μου;

Συναλλαγές που επιστράφηκαν

Γιατί επιστράφηκε η κατάθεσή μου; Θα ήθελα να τακτοποιήσω το αρνητικό μου υπόλοιπο. Πως μπορώ να το κάνω αυτό;

Άλλα

Τα χρήματά μου είναι ασφαλή με εσάς; Μετά από πόσο καιρό θα λάβω απάντηση; Πρέπει να μιλήσω σε κάποιον από την Υπηρεσία Πληρωμών. Ποιος είναι ο αριθμός τηλεφώνου σας;