Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

NETELLER: Αντιμετώπιση προβλημάτων σχετικά με απόρριψη κατάθεσης

Πιθανοί λόγοι για τους οποίους η κατάθεση σας μέσω NETELLER απορρίφθηκε:

  • Ο λογαριασμός NETELLER σας δεν έχει δημιουργηθεί επιτυχώς και δεν υπάρχουν διαθέσιμα κεφάλαια σε αυτόν.
  • Δεν έχετε λάβει ακόμη κλήση ταυτοποίησης από τη NETELLER.
  • To ID λογαριασμού, ή το PIN, ή ο Κωδικός Ασφαλείας (Authentication Code) που εισάγατε ήταν λανθασμένος (σε περίπτωση που έχετε ενεργοποιήσει την Επαλήθευση σε δύο Βήματα στον λογαριασμό NETELLER σας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον 6-ψήφιο Κωδικό Επαλήθευσης από την εφαρμογή Google Authenticator, αντί για τον Κωδικό Ασφαλείας (Authentication Code)).
  • O λογαριασμός NETELLER σας μπορεί να είναι υπό εργασίες συντήρησης.

Επικοινωνήστε απ' ευθείας με τη NETELLER για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν προβλήματα στο λογαριασμό σας.

Αν το πρόβλημα επιμένει, συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη μέθοδο κατάθεσης που είναι διαθέσιμη στο Ταμείο.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία