NETELLER: Αντιμετώπιση προβλημάτων σχετικά με απόρριψη κατάθεσης

Πιθανοί λόγοι για μια απόρριψη κατάθεσης με NETELLER περιλαμβάνουν:

  • Ο λογαριασμός σου στο NETELLER δεν δημιουργήθηκε με επιτυχία.
  • Δεν υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα στον λογαριασμό σου στο NETELLER
  • Δεν έχεις λάβει ακόμα μια κλήση επαλήθευσης από το NETELLER
  • Το αναγνωριστικό λογαριασμού, το Secure ID ή ο κωδικός ελέγχου ταυτότητας που συμπλήρωσες είναι λανθασμένα
    • Αν έχεις ενεργοποιήσει πιστοποίηση δύο βημάτων στον λογαριασμό σου στο NETELLER, πρέπει να χρησιμοποιήσεις τον εξαψήφιο κωδικό ελέγχου ταυτότητας από την εφαρμογή Google Authenticator αντί για το Secure ID
  • Ο λογαριασμός σου στο NETELLER είναι υπό συντήρηση.

Επικοινώνησε απευθείας με το NETELLER για να βεβαιωθείς ότι δεν υπάρχουν προβλήματα με τον λογαριασμό σου.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία