Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

paysafecard Λείπει η κατάθεσή μου

Αν δεν έλαβες την κατάθεσή σου μέσω paysafecard, στείλε μας email με τις παρακάτω πληροφορίες:

  1. Το PIN της paysafecard (16ψήφιος αριθμός)
  2. Τον σειριακό αριθμό της paysafecard
  3. Την κατά προσέγγιση ημερομηνία και ώρα αυτής της κατάθεσης
  4. Το ποσό της κατάθεσης (στο τοπικό σου νόμισμα)

Το PIN και ο σειριακός αριθμός βρίσκονται στην πίσω πλευρά της paysafecard και στην εκτύπωση.

Για να βρεις την ημερομηνία, την ώρα και το ποσό της κατάθεσής σου, έλεγξε το πιστωτικό υπόλοιπο στον ιστότοπο της paysafecard.

Απλώς διάλεξε τη χώρα σου, επίλεξε Balance Check (έλεγχος υπολοίπου), συμπλήρωσε τον 16ψήφιο κωδικό PIN της paysafecard και πήγαινε στο Details (Λεπτομέρειες). Θα δεις τον αριθμό συναλλαγής, την ημερομηνία και το ποσό.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία