Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Αποσυνδέσεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού σε Mac

Αν η σύνδεση σας είναι προβληματική μόνο στη σελίδα μας ή αν έχετε επαναλαμβανόμενα προβλήματα σύνδεσης, είναι πιθανό να έχετε πρόβλημα σταθερότητας σύνδεσης το οποίο δεν μπορεί να εντοπιστεί στα περισσότερα sites ή εφαρμογές Είμαστε πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε να απομονώσετε και να επιλύσετε αυτό το ζήτημα, αλλά θα χρειαστούμε ορισμένες πληροφορίες για το σύστημα και τη σύνδεσή σας.

  • Λειτουργικό σύστημα (π.χ. έκδοση Mac OS)
  • Επεξεργαστής υπολογιστή, για παράδειγμα G3, G4, Intel Core2Duo 2.4GHz κλπ. (μπορείς να βρεις αυτές τις πληροφορίες, κάνοντας κλικ στο λογότυπο της Apple στην επάνω αριστερή γωνία της οθόνης και επιλέγοντας Σχετικά με αυτό το Mac)
  • RAM συστήματος (π.χ. 512 MB, 1 GB, 2 GB, κ.τ.λ.)RAM συστήματος (π.χ. 512 MB, 1 GB, 2 GB κ.λπ.)
  • Τύπος σύνδεσης (π.χ. Dial-Up, Cable, DSL, Satellite, κ.τ.λ.)
  • ISP (Internet Service Provider, η επωνυμία της εταιρείας που σας παρέχει την υπηρεσία ίντερνετ)
  • Router/Μόντεμ (π.χ. Dlink DI-624, Linksys WRTG54GS, κτλ.)

Θα χρειαστούμε επίσης τα αρχεία καταγραφής και την Αναφορά Κατάστασης Δικτύου από το λογισμικό μας. Είναι καλύτερο να τρέξετε αυτήν την αναφορά όταν χάσετε τη σύνδεση με το site μας.

Οδηγίες αποστολής αρχείων καταγραφής και αναφοράς κατάστασης δικτύου:

Για να μας στείλετε τα αρχεία καταγραφής από το λογισμικό μας, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

  1. Μεταβείτε στη Βοήθεια
  2. Επιλέξτε Εμφάνιση Κατάστασης Δικτύου
  3. Όταν ανοίξει το παράθυρο διαλόγου, κάντε κλικ στο κουμπί Αναφορά, θα αποθηκευτεί έτσι στον φάκελο ρυθμίσεων του λογισμικού μας.

Για να στείλετε αυτή την αναφορά και τα Αρχεία Καταγραφής:

  1. Ανοίξτε το Κεντρικό Λόμπι
  2. Πηγαίνετε στη Βοήθεια.
  3. Πηγαίνετε στο Άνοιγμα Καταλόγου Ρυθμίσεων
  4. Εντοπίστε το αρχείο NetworkStatusReport.txt' και κάντε αντιγραφή - επικόλληση στην επιφάνεια εργασίας σας
  5. Ανοίξτε το Κεντρικό Λόμπι ξανά
  6. Πηγαίνετε στη Βοήθεια > Αρχεία Καταγραφής
  7. Επιλέξτε ZIP & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
  8. Αποθηκεύστε το αρχείο στην επιφάνεια εργασίας σας (ίσως πρέπει να πλοηγηθείτε προς την επιφάνεια εργασίας καθώς η προεπιλεγμένη θέση είναι ο κατάλογος ρυθμίσεων)

Επιλέξτε Αναφορά Κατάστασης Δικτύου και το αρχείο ZIP από την επιφάνεια εργασίας και προωθήστε τα σε εμάς μέσω της Φόρμας επικοινωνίας με την υποστήριξη. Ένας σύνδεσμος που ανοίγει τη Φόρμα Επικοινωνίας βρίσκεται στα παρακάτω:

Στην ιστοσελίδα
  1. Βοήθεια
  2. Επικοινώνησε μαζί μας
Desktop
  1. Βοήθεια
  2. Επικοινωνία με την υποστήριξη
Κινητές συσκευές

Πατήστε το κουμπί Μενού (Android) ή Περισσότερα (iOS) και στη συνέχεια:

  1. Ρυθμίσεις και εργαλεία
  2. Υποστήριξη
  3. Επικοινωνία με την υποστήριξη

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία

Επικοινωνία με την υποστήριξη

Υπεύθυνο παιχνίδι

Responsible Gaming

Είμαστε δεσμευμένοι στο υπεύθυνο παιχνίδι και αφοσιωμένοι να κάνουμε ευχάριστη και θετική την εμπειρία σου όσο παίζεις.

Ειδικές προσφορές

Special Offers

Το PokerStars έχει ειδικές προσφορές κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου, με χρηματικά έπαθλα, θέσεις στα καλύτερα ζωντανά events και άλλα πολλά.

Πώς παίζεται το πόκερ

How to Play Poker

Στην ενότητα του PokerStars Πώς παίζεται το πόκερ, θα βρεις όλους τους κανόνες του πόκερ, συμβουλές για αρχαρίους και στρατηγική.

Παίζοντας με Πραγματικά Χρήματα

Chip Stack

Πραγματοποίησε την πρώτη σου κατάθεση με πραγματικά χρήματα και ξεκίνα να παίζεις στο PokerStars. Οι καταθέσεις γίνονται γρήγορα και με ασφάλεια.