Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Επικύρωση της πιστωτικής/χρεωστικής μου κάρτας

Για να επικυρώσετε τη χρεωστική/πιστωτική κάρτα σας, θα χρειαστεί να μας στείλετε ευκρινή αντίγραφα των παρακάτω εγγράφων:

  • Ένα αντίγραφο έγκυρου κρατικού εγγράφου ταυτοπροσωπίας (μπρος και πίσω όψη) ή διαβατηρίου.
  • Ένα αντίγραφο του πιο πρόσφατου λογαριασμού κοινής ωφελείας (τηλέφωνο, φυσικό αέριο, νερό κλπ.) που να εμφανίζει το όνομά σας, τη διεύθυνση και την ημερομηνία έκδοσης (ο λογαριασμός δεν πρέπει να είναι παλαιότερος των 3 μηνών)*.
  • Ένα αντίγραφο του πιο πρόσφατου ενημερωτικού κίνησης (όχι παλαιότερο από 3 μήνες) της κάρτας σας που να δείχνει το όνομα του κατόχου, τον αριθμό πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας (με μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία ορατά), τη διεύθυνση και την ημερομηνία έκδοσης του εγγράφου.
  • Την εμπρός όψη της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σας.

*Αν δε διαθέτετε κάποιο λογαριασμό κοινής ωφέλειας, ένα ενημερωτικό κίνησης του τραπεζικού σας λογαριασμού που να δείχνει ευκρινώς το όνομά σας και τη διεύθυνσή σας είναι αρκετό.

Σημείωση: Δεν μπορούμε να δεχτούμε στιγμιότυπα οθόνης από κινητό τηλέφωνο για λόγους ασφαλείας.

Αποδεχόμαστε στιγμιότυπα οθόνης που έχουν τραβηχτεί σε οθόνη υπολογιστή, όπου εμπεριέχονται όλα τα στοιχεία σας και το πλήρες URL της ιστοσελίδας.

Συμμόρφωση με PCI:
Ως μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών μας για την προστασία της ασφάλειας των δεδομένων των πελατών μας και τη συνεχή δέσμευση μας για συμμόρφωση προς το Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), διασφαλίστε ότι μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας(ων) σας είναι ορατά. Όλα τα υπόλοιπα ψηφία πρέπει να προστατεύονται (κρυμμένα ή καλυμμένα) ώστε να μην είναι αναγνώσιμα. Παρακαλούμε να μη στείλετε αντίγραφο του πίσω μέρους της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας (ή καρτών).

Μπορείτε να στείλετε τα έγγραφα σας μέσω της Φόρμας επικοινωνίας με την υποστήριξη:

Ένας σύνδεσμος για τη φόρμα μπορεί να βρεθεί ως εξής:

Στην ιστοσελίδα και σε υπολογιστές desktop

Βοήθεια → Επικοινωνία με την υποστήριξη

Στην εφαρμογή για κινητά

Επιλέξτε Μενού (Android) ή Περισσότερα (iOS), στη συνέχεια:

Ρυθμίσεις & Εργαλεία → Υποστήριξη → Επικοινωνία με την Υποστήριξη

Μόλις ανοίξετε τη φόρμα:

  • Κατηγορία: Ασφάλεια και επαλήθευση λογαριασμού
  • Υποκατηγορία: Αποστολή εγγράφων

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία

Επικοινωνία με την υποστήριξη

Υπεύθυνο παιχνίδι

Responsible Gaming

Είμαστε δεσμευμένοι στο υπεύθυνο παιχνίδι και αφοσιωμένοι να κάνουμε ευχάριστη και θετική την εμπειρία σου όσο παίζεις.

Ειδικές προσφορές

Special Offers

Το PokerStars έχει ειδικές προσφορές κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου, με χρηματικά έπαθλα, θέσεις στα καλύτερα ζωντανά events και άλλα πολλά.

Πώς παίζεται το πόκερ

How to Play Poker

Στην ενότητα του PokerStars Πώς παίζεται το πόκερ, θα βρεις όλους τους κανόνες του πόκερ, συμβουλές για αρχαρίους και στρατηγική.

Παίζοντας με Πραγματικά Χρήματα

Chip Stack

Πραγματοποίησε την πρώτη σου κατάθεση με πραγματικά χρήματα και ξεκίνα να παίζεις στο PokerStars. Οι καταθέσεις γίνονται γρήγορα και με ασφάλεια.