Επικύρωση της πιστωτικής/χρεωστικής μου κάρτας

Για να επικυρωθεί η πιστωτική ή χρεωστική σου κάρτα πρέπει να παρέχεις ευκρινή αντίγραφα των παρακάτω εγγράφων:

  • Ένα έγκυρο κρατικό έγγραφο ταυτοπροσωπίας ή διαβατήριο (μπρος και πίσω).
  • Τον πιο πρόσφατο λογαριασμό σου κοινής ωφελείας (τηλέφωνο, φυσικό αέριο, νερό κ.λπ.) που να εμφανίζει το όνομά σου, τη διεύθυνση και την ημερομηνία έκδοσης (όχι παλαιότερος των 3 μηνών). Αν δεν έχεις πρόσβαση σε κάποιο λογαριασμό κοινής ωφέλειας, ένα ενημερωτικό του τραπεζικού σου λογαριασμού που να φαίνεται ευκρινώς το όνομά και η διεύθυνσή σου θα είναι επαρκές. Δεν μπορούμε να δεχτούμε ενημερωτικά τραπέζης από online τράπεζες όπως οι Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd κ.λπ. για αυτόν τον σκοπό.
  • Το πιο πρόσφατο ενημερωτικό του τραπεζικού σου λογαριασμού (όχι παλαιότερο από 3 μήνες) για την κάρτα σου που να εμφανίζει το όνομά σου, τον αριθμό κάρτας (να φαίνονται μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία), τη διεύθυνση και την ημερομηνία του ενημερωτικού.
  • Το μπροστινό μέρος της κάρτας πληρωμής σου.

Τα στιγμιότυπα οθόνης γίνονται αποδεκτά αν είναι ορατές όλες οι πληροφορίες και η πλήρης διεύθυνση URL της ιστοσελίδας.

Συμμόρφωση με PCI:
Στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων προσπαθειών μας για την προστασία της ασφάλειας των δεδομένων των πελατών μας και της διαρκούς δέσμευσης συμμόρφωσης προς το Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), διασφάλισε ότι μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας σου είναι ορατά. Όλα τα υπόλοιπα ψηφία πρέπει να είναι κρυμμένα ή καλυμμένα. Παρακαλούμε να μη στείλεις αντίγραφο του πίσω μέρους της πιστωτικής/χρεωστικής σου κάρτας (ή καρτών).

Μπορείς να στείλεις τα έγγραφά σου χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας με την υποστήριξη.

Ένας σύνδεσμος για τη φόρμα μπορεί να βρεθεί ως εξής:

Website και desktop

Βοήθεια → Επικοινώνησε μαζί μας

Εφαρμογή για κινητό

Πήγαινε στο Μενού (Android) ή Περισσότερα (iOS) και στη συνέχεια:

Ρυθμίσεις & Εργαλεία → Υποστήριξη → Επικοινωνία με την Υποστήριξη

Για την εφαρμογή PokerStars Next Gen, πάτησε το κουμπί Λογαριασμός για να ξεκινήσεις την Ενότητα Λογαριασμών και διάλεξε:

Βοήθεια → Επικοινωνία με την υποστήριξη

Μόλις ανοίξεις τη φόρμα, επίλεξε:

  • Κατηγορία: Ασφάλεια και επαλήθευση λογαριασμού
  • Υποκατηγορία: Αποστολή εγγράφων

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία