Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Προβλήματα σύνδεσης χρησιμοποιώντας το Mac μου

Αυτά τα απλά βήματα θα σε βοηθήσουν να επαναφέρεις τη σύνδεσή σου στο λογισμικό μας.

Επανεκκίνηση και επανασύνδεση

Πάντα ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις. Κάνε επανεκκίνηση του Mac σου και απενεργοποίησε και ενεργοποίησε ξανά οποιονδήποτε συνδεδεμένο εξοπλισμό δικτύου (πχ. μόντεμ, router, σημεία πρόσβασης).

Μόλις το Mac σου κάνει επανεκκίνηση, επιβεβαίωσε ότι η σύνδεσή σου στο internet λειτουργεί. Στη συνέχεια άνοιξε ξανά το λογισμικό μας.

Αν αυτό αποτύχει τότε εγκατάστησε ξανά το λογισμικό μας.

Επικοινωνία με την υποστήριξη

Αν το πρόβλημα συνεχιστεί μετά από αυτά τα βήματα, στείλε μας τις παρακάτω πληροφορίες μέσω της φόρμας υποστήριξης επικοινωνίας και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε:

Ο σύνδεσμος για τη φόρμα μπορεί να βρεθεί ως εξής:

Ιστοσελίδα
  1. Βοήθεια
  2. Επικοινώνησε μαζί μας
Desktop
  1. Βοήθεια
  2. Επικοινωνία με την υποστήριξη

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία