Προβλήματα σύνδεσης με την εφαρμογή μου Android για κινητά

Αν ακολουθήσεις αυτά τα απλά βήματα θα ανακτήσεις τη σύνδεση στο λογισμικό μας στη συσκευή Android που διαθέτεις.

Σύνδεση ίντερνετ

Μπορεί να είναι προφανές αλλά ας ξεκινήσουμε με τη σύνδεσή σου στο ίντερνετ. Έλεγξε ότι είσαι συνδεδεμένος είτε σε Wi-Fi είτε σε δίκτυο δεδομένων κινητού. Θα πρέπει να δεις τα εικονίδια στο πάνω μέρος της οθόνης σου.

Επανεκκίνηση

Το επόμενο βήμα είναι να κάνεις επανεκκίνηση της συσκευής σου Android απενεργοποιώντας την και στη συνέχεια ενεργοποιώντας την ξανά.

Έλεγχος ενημερώσεων

Αν τα προβλήματα σύνδεσης συνεχίζονται μετά την επανεκκίνηση, ελέγξτε αν χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση της εφαρμογής μας πηγαίνοντας στις:

Ρυθμίσεις → Εφαρμογές → Όλα

Στη συνέχεια, επίλεξε την εφαρμογή μας.

Κάνε επανεγκατάσταση της εφαρμογής μας

Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση ή αν η ενημέρωση δεν επιλύσει το πρόβλημα, δοκίμασε να επανεγκαταστήσεις την εφαρμογή μας. Θα πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις την εφαρμογή διαγράφοντάς την από τη συσκευή σου. Στη συνέχεια κατέβασέ την ξανά και πραγματοποίησε νέα εγκατάσταση.

Επικοινωνία με την υποστήριξη

Αν το πρόβλημα παραμείνει, στείλε μας τα παρακάτω στοιχεία μέσω του λογισμικού μας, της εφαρμογής μας για κινητά ή της ιστοσελίδας μας και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε:

  • Μήνυμα σφάλματος
  • Μοντέλο smartphone/tablet
  • Έκδοση Android

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία