Κάρτες: Διπλές χρεώσεις σε αναφορά κίνησης τραπεζικού λογαριασμού

Όταν κάνετε μια κατάθεση με κάρτα, ο εκδότης της κάρτας σας θα κάνει πρώτα μια χρέωση επαλήθευσης για να βεβαιωθεί ότι τα απαιτούμενα κεφάλαια υπάρχουν πράγματι για να καλύψουν τη συναλλαγή.

Όταν η χρέωση έχει ολοκληρωθεί ίσως δείτε (συνήθως μετά από μερικές εργάσιμες ημέρες) μια δεύτερη πίστωση για το ίδιο ποσό στην αναφορά κίνησης του λογαριασμού σας.

Ωστόσο, το ποσό που δεσμεύθηκε για τη χρέωση επαλήθευσης θα πρέπει να απελευθερωθεί αυτόματα εντός 10 εργάσιμων ημερών, αφήνοντας σας με μόνο μία χρέωση ανά κατάθεση.

Αν αυτό που φαίνεται ως διπλή χρέωση εξακολουθεί να υπάρχει στη μηνιαία αναφορά κίνησης του λογαριασμού σας μετά την ημερομηνία της αρχικής χρέωσης, τότε:

  1. Επικοινωνήστε με τον εκδότη της κάρτας και βεβαιωθείτε ότι η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί.
  2. Αν έχει ολοκληρωθεί, ζητήστε τον Αριθμό Αναφοράς Παραλήπτη (ARN) για τη συγκεκριμένη συναλλαγή.
  3. Στείλτε μας με ένα email αυτόν τον αριθμό (ARN) μαζί με μια καταγραφή εικόνας ή ψηφιακή φωτογραφία της κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού, όπου θα φαίνονται όλες οι συναλλαγές για το χρονικό διάστημα από μια ημέρα πριν την αρχική χρέωση, μέχρι τη σημερινή ημερομηνία.

Μπορούμε να ερευνήσουμε τέτοιες χρεώσεις μόνο αν δεν έχουν επιστραφεί μετά το πέρας 10 εργάσιμων ημερών από την κατάθεση σας.

Σημαντικό:

Αν στο αντίγραφο της κίνησης του τραπεζικού σας λογαριασμού είναι πλήρως ορατός ο αριθμός της κάρτας σας ή του λογαριασμού σας, τροποποιήστε την εικόνα καλύπτοντας μέρος αυτών, πριν τη στείλετε σε εμάς. Διαφορετικά θα θα μπορέσουμε να αποδεχθούμε το έγγραφο σας και θα πρέπει να το διαγράψουμε.

Για παράδειγμα:

  • Για αριθμούς καρτών, αντικαταστήστε όλα τα ψηφία με αστερίσκους εκτός από τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 (δηλαδή: 444444******4444).
  • Για όλους τους άλλους αριθμούς, αντικαταστήστε όλους τους χαρακτήρες εκτός από τον 1ο και τους τελευταίους 4 με αστερίσκους (δηλαδή: 7*****7777).
  • Στους αριθμούς IBAN, κρύψτε όλους τους χαρακτήρες εκτός από τα δύο πρώτα γράμματα και τα 4 τελευταία ψηφία (δηλαδή: XX******************1234).

Μόλις μας στείλετε τον αριθμό αναφοράς και το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού σας λογαριασμού, θα είμαστε σε θέση να διεξάγουμε έρευνα για αυτό το θέμα σε συνεργασία με τον πάροχο των πληρωμών μας.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία