Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Κάρτες: Οδηγίες κατάθεσης (VISA / Mastercard / Entropay / Maestro / QIWI VISA) (συσκευές κινητών)

Για να επιβεβαιώσετε αν αυτή η μέθοδος πληρωμής είναι διαθέσιμη στη χώρα σας, παρακαλούμε κάντε είσοδο στον λογαριασμό Stars σας και πηγαίνετε στο Ταμείο.

Για να κάνετε κατάθεση με την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Πραγματοποιήστε είσοδο στον Stars λογαριασμό σας.
    • Σε κινητές συσκευές iOS: Πατήστε στο Ταμείο στο κάτω μέρος της οθόνης σας
    • Σε κινητές συσκευές Android: Πατήστε το εικονίδιο μενού με τις τρεις γραμμές στην επάνω αριστερή γωνία και στη συνέχεια πατήστε στο Ταμείο.
    • Εφαρμογή PokerStars Next Gen: Πατήστε στο εικονίδιο του Λογαριασμού και επιλέξτε Ταμείο
  2. Στην καρτέλα Κατάθεση, διαλέξτε τον τύπο κάρτας που θέλετε να χρησιμοποιήσετε.
  3. Συμπληρώστε το ποσό κατάθεσης.
  4. Πατήστε Κατάθεση για να συνεχίσετε.
  5. Συμπληρώστε τα απαιτούμενα στοιχεία κάρτας:
    • Αριθμός κάρτας (16 ψηφία χωρίς κενά)
    • Ημερομηνία λήξης κάρτας (μήνας/έτος)
    • Τριψήφιος αριθμός επαλήθευσης κάρτας (βρίσκεται στην πίσω πλευρά της κάρτας σας πάνω από την υπογραφή σας)
  6. Πατήστε το πράσινο βέλος για να συνεχίσετε.
  7. Στην επόμενη οθόνη, επιλέξτε μια μέθοδο επαλήθευσης:
    • Mastercard SecureCode
    • Κωδικός Verified by VISA / Κωδικός μιας χρήσης
  8. Ελέγξτε τα στοιχεία της συναλλαγής και κάντε υποβολή στο αίτημα σας.

Τα κεφάλαια θα πρέπει να πιστωθούν άμεσα.

Σημαντικό:
Να θυμάστε πάντα να αποσυνδέεστε κανονικά πριν κλείσετε την εφαρμογή για κινητά:

  • iOS: Πατήστε το κουμπί Περισσότερα στο κάτω μέρος της οθόνης σας και στη συνέχεια Αποσύνδεση.
  • Σε κινητές συσκευές Android: Πατήστε το εικονίδιο του μενού με τις τρεις γραμμές στην επάνω αριστερή γωνία και στη συνέχεια Αποσύνδεση.
  • Εφαρμογή PokerStars Next Gen: Πατήστε στο εικονίδιο του Λογαριασμού και επιλέξτε Ταμείο

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία