Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Τοπικές Τραπεζικές Μεταφορές: Απολεσθείσα κατάθεση

Αν δεν λάβετε την κατάθεσή σας μέσω Τοπικής Τραπεζικής Μεταφοράς μετά από 4 εργάσιμες ημέρες, στείλε μας μέσω email αντίγραφο της απόδειξης πληρωμής.

Σε περίπτωση που η απόδειξη πληρωμής δεν περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες, παρακαλούμε συμπεριλάβετε τις στο email σας:

  • Όνομα της τράπεζας
  • Ημερομηνία κατάθεσης
  • Ποσό και νόμισμα
  • Μοναδικό αριθμό αναφοράς που σας έχουμε στείλει με τις οδηγίες κατάθεσης (ο οποίος αρχίζει με PST)
  • Αριθμό λογαριασμού και όνομα τράπεζας όπου τα χρήματα στάλθηκαν
  • Τη μέθοδο που χρησιμοποίησες για τη μεταφορά χρημάτων (κατάθεση μετρητών ή μεταφορά μέσω internet)

Αν δεν έχουν παρέλθει 4 εργάσιμες από την ημερομηνία αποστολής της μεταφοράς, δεν θα μπορέσουμε να ξεκινήσουμε διαδικασία ελέγχου με τον επεξεργαστή πληρωμών μας.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία