Skrill: Πιθανοί λόγοι απόρριψης της συναλλαγής μέσω Skrill:

Πιθανοί λόγοι για τους οποίους η κατάθεση σας μέσω NETELLER απορρίφθηκε:

  • Ο λογαριασμός Skrill σας δεν έχει δημιουργηθεί επιτυχώς ή δεν υπάρχουν διαθέσιμα κεφάλαια σε αυτόν.
  • Όταν μεταφέρατε κεφάλαια στον λογαριασμό Skrill σας, δεν είχατε επιλέξει το πεδίο "Θα χρησιμοποιήσω τα χρήματα για τυχερά παιχνίδια".
  • Η κάρτα σας δεν έγινε αποδεκτή από τη Skrill.
  • Η διεύθυνση email που καταχωρήσατε στη Skrill δεν είναι σωστή.
  • Το συνθηματικό και ο αριθμός ασφαλείας στη Skrill δεν είναι σωστά.
  • Το όριο συναλλαγών με τη Skrill δεν είναι αρκετό για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή.

Αν η ιστοσελίδα της Skrill δεν άνοιξε κανονικά κατά την προσπάθεια σας να καταθέσετε:

  • Ελέγξτε αν ο περιηγητής σας (browser) είναι εγκατεστημένος στην πιο πρόσφατη έκδοση του.
  • Ελέγξτε αν ο υπολογιστής σας επεξεργάζεται σωστά τα αρχεία HTML με το πρόγραμμα περιήγησης (browser).
    1. Ανοίξτε τον Internet Explorer.
    2. Κάντε κλικ στα Εργαλεία - > Επιλογές ίντερνετ - > Προγράμματα
    3. Σιγουρευτείτε ότι το πεδίο "Ο Internet Explorer δεν είναι ο προεπιλεγμένος περιηγητής" είναι επιλεγμένο.
    4. Επανεκκινήστε τον Internet Explorer.
  • Χρησιμοποιήστε ένα λογισμικό αφαίρεσης κακόβουλου λογισμικού spyware, όπως το Adaware, για να σιγουρευτείτε πως δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που εμποδίζει το άνοιγμα της ιστοσελίδας.

Αν το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε επικοινωνήστε απ' ευθείας με την Skrill.

 

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία