Αντιμετώπιση προβλημάτων σύνδεσης μέσω Wi-Fi στη mobile εφαρμογή (για iOS συσκευές)

Τα παρακάτω θα σας βοηθήσουν να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή μας για κινητά με τον βέλτιστο τρόπο στην Apple συσκευή σας:

  • Απελευθερώστε ένα κομμάτι μνήμης στη συσκευή σας - Αν έχετε ανοικτές διάφορες εφαρμογές στο παρασκήνιο, η εφαρμογή μας ίσως δεν μπορεί να έχει πρόσβαση σε αρκετή μνήμη στο σύστημα και για τον λόγο αυτόν να διακόπτεται συχνότερα. Για να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα, ελαττώστε τον αριθμό των εφαρμογών που τρέχουν στο παρασκήνιο. Για να κλείσετε εφαρμογές σε μια συσκευή iOS, πατήστε δύο φορές το πλήκτρο Home και θα μπορείτε να δείτε μία- μία τις εφαρμογές που είναι ανοικτές. Στη συνέχεια επιλέξτε την εικόνα της εφαρμογής που θέλετε να κλείσετε.

  • Βεβαιωθείτε ότι η σύνδεση του δρομολογητή σας δεν είναι υπερφορτωμένη - Διακόψτε όλα τα προγράμματα που έχουν εκείνη τη στιγμή πρόσβαση στο διαδίκτυο (για παράδειγμα κάποιο βίντεο, κατέβασμα αρχείων, ενημέρωση λογισμικού κλπ.). Τα προγράμματα αυτά μπορεί να είναι ανοικτά σε έναν υπολογιστή ή άλλη συσκευή που έχει πρόσβαση στο δίκτυο σας. Κάτι τέτοιο ίσως ελαττώνει την ευρυζωνικότητα (bandwidth) όσο προσπαθείτε να παίξετε στη συσκευή iOS σας.

  • Βεβαιωθείτε πως το router/modem σας έχει αναβαθμιστεί στην τελευταία του έκδοση - Για να κάνετε την αναβάθμιση επικοινωνήστε με τον προμηθευτή ή τον κατασκευαστή της συσκευής σας.

  • Διαμορφώστε καταλλήλως το router σας - Μερικά Super-G ή Super-G Turbo routers (όπως το DLink DI-624+ και άλλα) αντιμετωπίζουν πρόβλημα σε διαμόρφωση Turbo. Πολλά ασύρματα router χρησιμοποιούν εναλλαγές στις συχνότητες για να συνδυάσουν πολλαπλά κανάλια, είναι όμως πιθανό να δέχονται παρεμβολές από άλλα 2.4GHZ ασύρματα δίκτυα ή συσκευές. Κλείνοντας τη δυνατότητα εναλλαγών (channel hoping) ή την κατάσταση Super-G ή Super-G Turbo, θα επαναφέρουν αυτές τις συσκευές στην καθιερωμένη συχνότητα 802.11g και θα είναι πιο σταθερές. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον προμηθευτή ή κατασκευαστή του router σας, ή διαβάστε τις οδηγίες χρήσης για να καταφέρετε να αλλάξετε αυτές τις ρυθμίσεις στη συσκευή σας.

  • Ρυθμίσεις κωδικοποίησης - Αν έχετε ρυθμίσει το ασύρματο router σας ως ασφαλή σύνδεση που χρειάζεται ένα κωδικοποιημένο κλειδί για να αποκτήσετε πρόσβαση στο δίκτυο, τότε η διαδικασία που ακολουθείται μετά από μια αποσύνδεση μπορεί να χρειάζεται περισσότερο χρόνο λόγω της κωδικοποίησης του δικτύου. Ένα ανοικτό ασύρματο δίκτυο, χωρίς κωδικοποίηση WEP ή WPA, θα έχει επίσης αποσυνδέσεις, αλλά η επανασυνδέσεις θα γίνονται πιο σύντομα και θα έχουν μικρότερες επιπτώσεις στο παιχνίδι σας. Μια τέτοια ρύθμιση δεν θεωρείται ασφαλής και αν τη χρησιμοποιείτε ίσως θα πρέπει να συνδυάσετε κι άλλες μεθόδους για να ασφαλίσετε το δίκτυο σας από παράνομη χρήση (π.χ. Περιορισμούς όπως το φίλτρο διεύθυνσης MAC). Ελέγξτε το ασύρματο router σας για περισσότερες λεπτομέρειες.

  • Χρήση μόνο ενός τύπου σύνδεσης όσο παίζετε (WiFi ή δίκτυο κινητής τηλεφωνίας) - Η εναλλαγή μεταξύ των δύο μπορεί να χρειάζεται μέχρι και ένα λεπτό για να σταθεροποιηθεί η σύνδεση. Για παράδειγμα, αν κινείστε στο σπίτι σας και το σήμα της κινητής τηλεφωνίας σας είναι πιο δυνατό στην κουζίνα από το WiFi, η συσκευή σας θα αλλάξει τη σύνδεση από το Wifi στην κινητή τηλεφωνία. Όταν φύγετε από την κουζίνα και το σήμα του Wifi είναι και πάλι το πιο δυνατό, η σύνδεση σας θα αλλάξει και πάλι. Στο μεταξύ το παιχνίδι σας θα έχει επηρεαστεί από αυτό. Για να το αποφύγετε, απενεργοποιήστε τη μία από τις δύο συνδέσεις στη συσκευή σας (Wifi ή δίκτυο κινητής τηλεφωνίας) και χρησιμοποιήστε μόνο τη μία.

Αν τα παραπάνω βήματα δεν έλυσαν το πρόβλημα σας, συνιστούμε να κάνετε μια καθαρή επανεγκατάσταση της εφαρμογής μας. Η διαδικασία αυτή διαγράφει την εφαρμογή και όλα τα σχετικά δεδομένα, δηλαδή τη μνήμη cache, τα στοιχεία σύνδεσης, τις προτιμήσεις και το περιεχόμενο πολυμέσων (αν υπάρχει).

Από την αρχική οθόνη της κινητής συσκευής σας, πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις → Γενικά → Αποθηκευτικός χώρος iPhone/iPad και στη συνέχεια:

  1. Κατεβείτε προς τα κάτω και επιλέξτε την εφαρμογή μας
  2. Κάντε κλικ στη Διαγραφή εφαρμογής
  3. Απενεργοποιήστε τη συσκευή σας και ενεργοποιήστε την ξανά.

Τώρα που η εφαρμογή έχει αφαιρεθεί από τη συσκευή σας, πηγαίνετε στο App Store, κατεβάστε την και εγκαταστήστε την εκ νέου.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία