Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Χειροκίνητος εντοπισμός αρχείων καταγραφής σε Windows και MAC

Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με το λογισμικό μας ή με τον λογαριασμό Stars σας, μπορεί να σας ζητήσουμε να μας στείλετε τα αρχεία καταγραφής που δημιουργεί το λογισμικό μας. Μπορούμε να εξετάσουμε τα αρχεία καταγραφής για μηνύματα σφάλματος ή για ενδείξεις σχετικά με το τι προκαλεί το πρόβλημα και να σας δώσουμε την κατάλληλη βοήθεια.

Μπορείτε να τα στείλετε μέσω του λογισμικού μας, αν μπορείτε να το ανοίξετε. Αν δεν μπορείτε να ανοίξετε το λογισμικό μας, μπορείτε να τα εντοπίσετε χειροκίνητα:

Windows Vista, Windows 7, Windows 8 και Windows 10:
  1. Πατήστε το πλήκτρο των Windows + R (ταυτόχρονα).
  2. Πληκτρολογήστε το ακόλουθο ή κάντε αντιγραφή/επικόλληση στο πεδίο που παρέχεται και πατήστε Εnter:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Βρείτε και ανοίξτε τον φάκελο του λογισμικού μας.
  4. Εντοπίστε όλα τα αρχεία που τελειώνουν σε .log.0 ή .log.1.
  5. Σύρετε τα αρχεία στην επιφάνεια εργασίας για εύκολη πρόσβαση.
Windows XP
  1. Κάντε διπλό κλικ στον Υπολογιστή στην επιφάνεια εργασίας σας ή στο μενού Έναρξη.
  2. Κάντε διπλό κλικ στον δίσκο C: για να δείτε τα αρχεία του σκληρού σας δίσκου.
  3. Κάντε διπλό κλικ στον φάκελο Program Files (Αρχεία Εφαρμογών).
  4. Πηγαίνετε προς τα κάτω και κάντε διπλό κλικ στον φάκελο του λογισμικού μας.
  5. Εντοπίστε όλα τα αρχεία που τελειώνουν σε .log.0 ή .log.1.
  6. Σύρετε τα αρχεία στην επιφάνεια εργασίας για εύκολη πρόσβαση.
Mac OS Χ
  1. Ανοίξτε την Αναζήτηση και στην μπάρα του Μενού στο επάνω μέρος της οθόνης κάντε κλικ στη Μετάβαση και στη συνέχεια στη Μετάβαση σε φάκελο.
  2. Πληκτρολογήστε το ακόλουθο ή κάντε αντιγραφή/επικόλληση στο πεδίο που παρέχεται και πατήστε Εnter:
    ~/Library/Logs
  3. Βρείτε και ανοίξτε τον φάκελο του λογισμικού μας.
  4. Εντοπίστε όλα τα αρχεία που τελειώνουν σε .log.0 ή .log.1.
  5. Σύρετε τα αρχεία στην επιφάνεια εργασίας για εύκολη πρόσβαση.

Μπορείτε να μας στείλετε τα αρχεία καταγραφής μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας με την Υποστήριξη πηγαίνοντας στα εξής:

Βοήθεια → Επικοινωνία με την υποστήριξη

Σημαντικό:
Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει το Stars ID σας και όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με το λόγο για τον οποίο στέλνετε τα αρχεία καταγραφής.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία