Χειροκίνητος εντοπισμός αρχείων καταγραφής σε Windows και MAC

Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με το λογισμικό μας ή με τον λογαριασμό σου, μπορεί να σου ζητήσουμε να μας στείλεις τα αρχεία καταγραφής που δημιουργεί το λογισμικό μας. Μπορούμε να εξετάσουμε τα αρχεία καταγραφής για μηνύματα σφάλματος ή για ενδείξεις σχετικά με το τι προκαλεί το πρόβλημα και να σου προσφέρουμε την κατάλληλη βοήθεια.

Μπορείς να τα στείλεις μέσω του λογισμικού μας, αν μπορείς να το ανοίξεις. Αν δεν μπορείς να ανοίξεις το λογισμικό μας, μπορείς να τα εντοπίσεις χειροκίνητα:

Windows
  1. Πάτησε το πλήκτρο των Windows + R (ταυτόχρονα).
  2. Πληκτρολόγησε το ακόλουθο ή κάνε αντιγραφή/επικόλληση στο πεδίο που παρέχεται και πάτησε Εnter:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Βρες και άνοιξε τον φάκελο του λογισμικού μας.
  4. Εντόπισε όλα τα αρχεία που τελειώνουν σε .log.0 ή .log.1.
  5. Σύρε τα αρχεία στην επιφάνεια εργασίας για εύκολη πρόσβαση.
Mac OS X
  1. Άνοιξε την Αναζήτηση και στην μπάρα του Μενού στο επάνω μέρος της οθόνης κάνε κλικ στη Μετάβαση και στη συνέχεια στη Μετάβαση σε φάκελο.
  2. Πληκτρολόγησε το ακόλουθο ή κάνε αντιγραφή/επικόλληση στο πεδίο που παρέχεται και πάτησε Εnter:
    ~/Library/Logs
  3. Βρες και άνοιξε τον φάκελο του λογισμικού μας.
  4. Εντόπισε όλα τα αρχεία που τελειώνουν σε .log.0 ή .log.1.
  5. Σύρε τα αρχεία στην επιφάνεια εργασίας για εύκολη πρόσβαση.

Προώθησέ μας τα αρχεία καταγραφής μέσω του λογισμικού μας ή του ιστοτόπου.

Σημαντικό
Πρέπει να συμπεριλάβεις το όνομα χρήστη σου και όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με τον λόγο για τον οποίο στέλνεις τα αρχεία καταγραφής.

Οι χρήστες Windows μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν αυτό το βίντεο για αναλυτικές οδηγίες σχετικά με το πώς να εντοπίσεις χειροκίνητα τα αρχεία καταγραφής.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία