Επιστροφή χρεώσεων αποστολής για παραγγελίες που έχουν τοποθετηθεί στο Rewards Store

Η τιμή StarsCoin περιλαμβάνει τις χρεώσεις αποστολής και τους φόρους. Με άλλα λόγια, δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις επιπλέον χρεώσεις μόλις τοποθετήσεις την παραγγελία σου.

Σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί να πληρώσεις δασμούς και φόρους στις αρμόδιες αρχές. Αυτές οι χρεώσεις εξαρτώνται από την χώρα διαμονής σου και είναι εκτός του ελέγχου μας. Ενδέχεται επίσης να χρειαστεί να παρέχεις κάποια έγγραφα πριν συλλέξεις την παραγγελία σου.

Σημαντικό! Φέρεις την αποκλειστική ευθύνη για την πληρωμή οποιωνδήποτε χρεώσεων και/ή για την παροχή οποιωνδήποτε εγγράφων μπορεί να ζητηθούν.

Αυτές οι απαιτήσεις επιβάλλονται από τις αρχές της χώρας σου και όχι από εμάς. Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις πιθανές χρεώσεις (εκτός αν οι πελάτες μας μας ενημερώσουν για αυτές). Αν δεν ακολουθήσεις αυτές τις απαιτήσεις, δεν θα μπορέσουμε να αποζημιώσουμε τα StarsCoin στον λογαριασμό σου.

Με χαρά μας θα αποζημιώσουμε όποιους δασμούς εισαγωγής και φόρους κατά την παράδοση. Για να διεκδικήσεις τα έξοδα, επικοινώνησε μαζί μας και στείλε μας τα παρακάτω έγγραφα:

  • Αντίγραφο του εμπορικού τιμολογίου που περιλαμβάνεται στο δέμα.
  • Την πληρωμένη απόδειξη (που εμφανίζει το ποσό που πληρώθηκε).
  • Απόδειξη ότι η αποστολή ήταν από εμάς (σημείωμα παραλαβής).

Στείλε τα σε εμάς μέσω της φόρμας επικοινωνίας με την υποστήριξη που μπορεί να βρεθεί ως εξής:

Ιστοσελίδα
  1. Βοήθεια
  2. Επικοινώνησε μαζί μας
Εφαρμογή για κινητό

Πάτησε στο Μενού (Android) ή Περισσότερα (iOS) στη συνέχεια:

  1. Ρυθμίσεις & Εργαλεία
  2. Υποστήριξη
  3. Επικοινωνία με την υποστήριξη
Λογισμικό desktop
  1. Βοήθεια
  2. Επικοινωνία με την υποστήριξη

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία