Κάρτες: Οδηγίες εξαργύρωσης (εφαρμογή για κινητά)

Για να επιβεβαιώσετε αν αυτή η μέθοδος πληρωμής είναι διαθέσιμη στη χώρα σας, παρακαλούμε κάντε είσοδο στον λογαριασμό Stars σας και πηγαίνετε στο Ταμείο.

Σημαντικό:

  • Οι επιλογές εξαργύρωσης με κάρτα θα είναι διαθέσιμες στο Ταμείο μόνο αν έχετε πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία κατάθεση χρησιμοποιώντας αυτή την κάρτα τους τελευταίους 12 μήνες.
  • Τα κεφάλαια θα πιστωθούν αυτόματα στην ίδια κάρτα που χρησιμοποιήσατε για να κάνετε την τελευταία σας κατάθεση.
  • Τα κεφάλαια θα μετατραπούν αυτόματα στο ίδιο νόμισμα που χρησιμοποιήσατε κατά την τελευταία σας κατάθεση με την κάρτα.
  • Αν η κάρτα που επιλέχθηκε αυτόματα από το σύστημα για την επεξεργασία της εξαργύρωσης δεν είναι πλέον σε ισχύ, ακυρώστε την αίτηση σας και στείλτε μας email.
  • Για να πραγματοποιήσετε εξαργύρωση σε μια νέα κάρτα, θα πρέπει να κάνετε πρώτα μια κατάθεση με αυτή.

Για να κάνετε αίτηση για εξαργύρωση προς την κάρτα σας, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

  1. Πραγματοποιήστε είσοδο στον Stars λογαριασμό σας.
  2. Ανάλογα με τη συσκευή σας:
    • Σε συσκευές iOS: Πατήστε στο Ταμείο στο κάτω μέρος της οθόνης σας
    • Εφαρμογή PokerStars Next Gen: Πατήστε στον Λογαριασμό και επιλέξτε Ταμείο.
    • Σε κινητές συσκευές Android: Πατήστε το εικονίδιο μενού με τις τρεις γραμμές στην επάνω αριστερή γωνία και στη συνέχεια πατήστε στο Ταμείο.
  3. Επιλέξτε την ετικέτα Εξαργύρωση.
  4. Συμπληρώστε το ποσό της εξαργύρωσης και πατήστε Εξαργύρωση για να συνεχίσετε.
  5. Αν έχετε κάποια αυτόματη εξαργύρωση σε εκκρεμότητα, θα ειδοποιηθείτε για το ποσό και τις μεθόδους πληρωμής που είναι διαθέσιμες σε εσάς για να εξαργυρώσετε το υπόλοιπο ποσό.
  6. Αν δεν έχετε κάποια εκκρεμή αυτόματη εξαργύρωση, επιλέξτε τον τύπο κάρτας που θέλετε να χρησιμοποιήσετε και υποβάλετε το αίτημα σας.

Η αίτησή σας θα εξετασθεί μέσα σε 72 ώρες και η πίστωση θα γίνει μέσα στις επόμενες 10 εργάσιμες μέρες.

Σημαντικό!

Να θυμάστε πάντα να αποσυνδέεστε κανονικά πριν κλείσετε την εφαρμογή για κινητά:

  • Σε συσκευές iOS: Πατήστε το κουμπί Περισσότερα στο κάτω μέρος της οθόνης σας και στη συνέχεια Αποσύνδεση.
  • Εφαρμογή PokerStars Next Gen: Πατήστε στον Λογαριασμό και επιλέξτε Αποσύνδεση.
  • Σε κινητές συσκευές Android: Πατήστε το εικονίδιο του μενού με τις τρεις γραμμές στην επάνω αριστερή γωνία και στη συνέχεια Αποσύνδεση.

Αν σας εμποδίσει το σύστημα, περιμένετε 10 λεπτά πριν προσπαθήσετε να συνδεθείτε και πάλι.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία