Αποστολή καταγραφής οθόνης σε περίπτωση σφάλματος

Σε περίπτωση που εμφανιστεί ένα μήνυμα σφάλματος ή μια ορατή δυσλειτουργία κατά τη χρήση του λογισμικού μας, η αποστολή μιας καταγραφής οθόνης (που να δείχνει ολόκληρη την οθόνη) στην ομάδα υποστήριξης μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος.

Οδηγίες για το πως θα τραβήξετε μια καταγραφή οθόνης είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα take-a-screenshot.org.

Η καταγραφή οθόνη μπορεί να προωθηθεί σε εμάς μέσω της φόρμας επικοινωνίας με την υποστήριξη. Ένας σύνδεσμος για τη φόρμα μπορεί να βρεθεί ως εξής:

  1. Βοήθεια
  2. Επικοινώνησε μαζί μας

Αν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή για κινητά, πατήστε το Μενού (Android) ή Περισσότερα (iOS) και στη συνέχεια:

  1. Ρυθμίσεις & Εργαλεία
  2. Υποστήριξη
  3. Επικοινωνία με την υποστήριξη

Αποποίηση ευθυνών:
Παρέχουμε συνδέσμους προς ιστοσελίδες και προϊόντα τρίτων μερών ως βοήθεια στους παίκτες μας και το Stars Group δεν επιδοκιμάζει ούτε αναλαμβάνει ευθύνη για τη χρήση αυτών των προϊόντων ή ιστοσελίδων, που είναι ανεξάρτητα από το Stars Group. Έχετε υπ' όψιν σας ότι τυχόν πληροφορίες ή προϊόντα που αναφέρονται, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με δική σας ευθύνη και κατά τη διακριτική σας ευχέρεια.

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία