Συχνές ερωτήσεις για την Ασφάλεια

Επικύρωση λογαριασμού, επικύρωση ηλικίας και έγγραφα

Για ποιο λόγο ζητάτε έγγραφα επικύρωσης ταυτότητας; Πώς μπορώ να ξέρω αν τα έγγραφα που στέλνω θα γίνουν αποδεκτά; Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να στείλούν τα έγγραφα πιστοποίησης; Τι μορφή πρέπει να χρησιμοποιήσω για την επικύρωση των εγγράφων που στέλνω στο verification@pokerstars.eu; Τι είδους κρατικά έγγραφα ταυτοπροσωπίας με φωτογραφία γίνονται δεκτά; Ποια έγγραφα γίνονται δεκτά ως αποδεικτικά διεύθυνσης; Νιώθω ανασφάλεια να στείλω έγγραφα επικύρωσης στο PokerStars.

Ασφάλεια – Προβλήματα κατάθεσης

Προσπάθησα να πραγματοποιήσω κατάθεση στο λογαριασμό μου και λαμβάνω ένα μήνυμα σφάλματος που αναφέρει ότι οι καταθέσεις και οι εξαργυρώσεις έχουν απενεργοποιηθεί στο λογαριασμό μου. Για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Σας έχω στείλει το αντίγραφο της ταυτότητας μου, αλλά ακόμα δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κατάθεση. Γιατί μου ζητήθηκε να δώσω πληροφορίες σχετικά με τη σχέση μου με κάποιον άλλο παίκτη; Γιατί μου υποβάλετε αυτές τις ερωτήσεις για να μου επιτρέψετε να πραγματοποιήσω κατάθεση;

Ασφάλεια – Αύξηση ορίου αγορών

Πως μπορώ να αυξήσω τα όρια των αγορών μου; Έχω περιορίσει τα προσωπικά όρια κατάθεσής μου, αλλά δεν γνώριζα ότι οι προηγούμενες καταθέσείς μου θα μετρούσαν κατά του νέου ορίου μου. Μπορώ να αφαιρέσω αυτόν τον περιορισμό;

Ασφάλεια – Θέματα σχετικά με το Echeck

Δεν μπορώ να δω πλέον τη μέθοδο κατάθεσης Echeck μεταξύ των διαθέσιμων επιλογών κατάθεσης στην οθόνη του Ταμείου. Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί; Μία από τις καταθέσεις eCheck επιστράφηκε. Τι συμβαίνει τώρα; Υπάρχει μια χρέωση στην τραπεζική μου δήλωση που δεν αναγνωρίζω. Πως μπορώ να γνωρίζω ότι είναι από την εταιρεία σας; Γιατί δεν φαίνεται στο λογαριασμό μου η κατάθεση που πραγματοποίησα πριν λίγα λεπτά; Έλαβα ένα email που επιβεβαιώνει ότι η κατάθεση eCheck έχει εγκριθεί. Αυτή είναι η πρώτη επιστροφή eCheck και πλέον δεν έχω άμεση πρόσβαση στις καταθέσεις μου με eCheck. Πότε θα μπορέσω να έχω ξανά πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο στις καταθέσεις μου; Έχω νέο λογαριασμό eCheck. Πως μπορώ να τον καταχωρήσω στο Ταμείο;

Ασφάλεια – Εξαργυρώσεις/Αναλήψεις

Προσπαθώ να κάνω εξαργύρωση ωστόσο, λαμβάνω ένα μήνυμα που μου λέει να επικοινωνήσω με την Ασφάλεια. Έχω λάβει μία μεταφορά από άλλο λογαριασμό και τώρα θα ήθελα να εξαργυρώσω τα κεφάλαια που μου μετέφεραν. Υπάρχει κάποια προϋπόθεση πριν υποβάλω την αίτησή μου; Προσπαθώ να κάνω εξαργύρωση. Ωστόσο, η μέθοδος/λογαριασμός που μου προσφέρεται από προεπιλογή δεν είναι πλέον μια έγκυρη επιλογή για μένα. Πώς μπορώ να το αφαιρέσω από τον λογαριασμό μου ώστε να σταματήσει να εμφανίζεται στο ‘Ταμείο‘; Θα υποβάλλω αίτημα εξαργύρωσής από άλλη χώρα από αυτή που είναι καταχωρημένη στο λογαριασμό μου στο PokerStars. Υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω; Πόσα εκκρεμή αιτήματα εξαργύρωσης μπορώ να έχω ανά πάσα στιγμή; Μπορώ να ακυρώσω την εκκρεμή εξαργύρωσή μου; Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση αλληλογραφίας αφού έχω υποβάλει το αίτημα εξαργύρωσής μου; Δεν μπορώ να εντοπίσω την εξαργύρωσή μου στο ιστορικό συναλλαγών του λογαριασμού μου στο PokerStars και δεν έχω λάβει ειδοποίηση ότι το αίτημά μου ακυρώθηκε. Προσπαθώ να κάνω εξαργύρωση πίσω στην ίδια κάρτα VISA που χρησιμοποίησα για να πραγματοποιήσω κατάθεση. Γιατί δεν μου είναι διαθέσιμη η επιλογή της VISA; Πόσος καιρός θα χρειαστεί για να γίνει η επεξεργασία της εξαργύρωσής μου;

Ασφάλεια - Μεταφορές πραγματικών χρημάτων μεταξύ παικτών

Πως μπορώ να κάνω μία μεταφορά από παίκτη σε παίκτη από το λογαριασμό μου στο PokerStars; Ποιο είναι το μέγιστο και ποιο το ελάχιστο ποσό που μπορώ να μεταφέρω; Τι είναι το όριο Transfer Out; Μπορώ να μεταφέρω κεφάλαια μεταξύ λογαριασμών με διαφορετικά νομίσματα; Ζήτησα μια μεταφορά, ωστόσο, η συναλλαγή δεν έχει οριστικοποιηθεί. Τι συμβαίνει τώρα; Γιατί είναι απαραίτητες οι επιβεβαιώσεις μεταφοράς; Πως μπορώ να επιβεβαιώσω ότι οι μεταφορές μου ακυρώθηκαν και τα κεφάλαια πιστώθηκαν πίσω στο λογαριασμό μου; Περιμένω να λάβω μια μεταφορά από έναν άλλο παίκτη. Γιατί δεν έχω λάβει ήδη τα κεφάλαια; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη μεταφορά; Δεν μπορώ να στείλω ή να λάβω μεταφορές. Μπορείτε να βοηθήσετε; Έχω κεφάλαια στο λογαριασμό μου και επιθυμώ να μεταφέρω μερικά σε ένα φίλο μου, αλλά το σύστημα μου λέει ότι δεν έχω αρκετά κεφάλαια διαθέσιμα. Για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Μπορώ να χρησιμοποιήσω το εργαλείο μεταφοράς για να στείλω κεφάλαια σε ένα φίλο μου που χρειάζεται; Μπορώ να εξαργυρώσω τα κεφάλαια που έλαβα μέσω μεταφορών; Μετέφερα κεφάλαια στο λάθος παίκτη. Μπορείτε να με βοηθήσετε να ανακαλέσω τη μεταφορά;

Ασφάλεια - Αλλαγές στις πληροφορίες του λογαριασμού και τα καταχωρημένα στοιχεία

Είναι δυνατόν να αλλάξω το όνομα στο λογαριασμό μου; Τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω την καταχωρημένη χώρα στο λογαριασμό μου στο PokerStars; Πως μπορώ να ενημερώσω την καταχωρημένη διεύθυνση κατοικίας στο λογαριασμό μου στο PokerStars; Πως μπορώ να ενημερώσω την ημερομηνία γέννησής μου; Ο αριθμός του τραπεζικού μου λογαριασμού έχει αλλάξει. Πως μπορώ να τον ενημερώσω;

Ασφάλεια – Γενικές πληροφορίες λογαριασμού και ασφάλεια λογαριασμού

Πόσους λογαριασμούς επιτρέπεται να έχω; Μπορώ να μοιραστώ το λογαριασμό μου με κάποιον άλλο ή να χρησιμοποιήσω το λογαριασμό κάποιου άλλου για να παίξω στα τραπέζια; Πως μπορώ να κλείσω το λογαριασμό μου; Πως μπορώ να αυξήσω την ασφάλεια του λογαριασμού μου; Παρατήρησα ότι δύο παίκτες συνεργάζονται (συμπαιγνία) ή χαρίζουν μάρκες (chip dumping). Σε ποιον πρέπει να τους αναφέρω; Νομίζω ότι κάποιος παίκτης έχει πολλαπλούς λογαριασμούς. Θα κάνετε κάτι γι' αυτό; Πως μπορώ να αναγνωρίσω πλαστά (Spoof ή Phishing) emails;

Ασφάλεια - Προβλήματα πρόσβασης και σύνδεσης στο λογαριασμό

Ξέχασα το ID Χρήστη μου. Τι πρέπει να κάνω; Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Πως μπορώ να τον ανακτήσω; Δεν μπορώ να συνδεθώ στο λογαρισμό μου. Λαμβάνω το εσωτερικό μήνυμα σφάλματος 71/1001. Όταν προσπαθώ να συνδεθώ με το λογαριασμό μου, λαμβάνω το εσωτερικό μήνυμα σφάλματος 102/1001 ή 164/1001 ή 165/1001 ή 109/1001.

Ασφάλεια - Επικοινωνία με το Τμήμα Ασφαλείας

Σας έχω στείλει πολλά email αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Πότε θα απαντήσετε στα email μου; Αφού το security@pokerstars.eu δεν κατάφερε να απαντήσει, θα στείλω email σε κάποιο άλλο τμήμα. Πρέπει να μιλήσω σε κάποιον από την Ασφάλεια (Security). Ποιος είναι ο αριθμός τηλεφώνου σας; Ποια φόρμα πρέπει να συμπληρώσω όταν χρειάζεται να γίνει επικύρωση της πιστωτικής/χρεωστικής μου κάρτας;

Collections – Ρύθμιση αρνητικού υπολοίπου

Έχω αρνητικό υπόλοιπο στο λογαριασμό μου. Τι πρέπει να κάνω για να το ρυθμίσω; Οι διαθέσιμες επιλογές κατάθεσης που έχω στο Ταμείο έχουν αλλάξει πρόσφατα. Γιατί; Έλαβα ένα email που με πληροφορεί ότι χρωστάω χρήματα. Πως μπορώ να σιγουρευτώ ότι όντως ισχύει αυτό; Έλαβα ένα email που λέει ότι οφείλω ένα ποσό που δεν έχω καταθέσει ποτέ. Δεν θα κατέθετα ποτέ τέτοιο ποσό. Γιατί το οφείλω; Έλαβα ένα email που λέει ότι οφείλω ένα ποσό συμπεριλαμβάνοντας σεντ. Δεν πραγματοποίησα κατάθεση σε σεντ, για ποιο λόγο οφείλω ένα ποσό που δεν είναι στρογγυλοποιημένο;

Υπεύθυνο παιχνίδι

Responsible Gaming

Είμαστε δεσμευμένοι στο υπεύθυνο παιχνίδι και αφοσιωμένοι να κάνουμε ευχάριστη και θετική την εμπειρία σου όσο παίζεις.

Συχνές Ερωτήσεις για Υποστήριξη

FAQ

Η ομάδα υποστήριξής μας έχει συγκεντρώσει μια λίστα με ερωτήσεις που υποβάλλονται συχνά από τους παίκτες, μαζί με όλες τις απαντήσεις.

Συχνές Ερωτήσεις Παιχνιδιών Πόκερ

faq games

Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το παιχνίδι πόκερ στο PokerStars.

Ειδικές προσφορές

Special Offers

Το PokerStars έχει ειδικές προσφορές κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου, με χρηματικά έπαθλα, θέσεις στα καλύτερα ζωντανά events και άλλα πολλά.

Πώς παίζεται το πόκερ

How to Play Poker

Στην ενότητα του PokerStars Πώς παίζεται το πόκερ, θα βρεις όλους τους κανόνες του πόκερ, συμβουλές για αρχαρίους και στρατηγική.

Παίζοντας με Πραγματικά Χρήματα

Chip Stack

Πραγματοποίησε την πρώτη σου κατάθεση με πραγματικά χρήματα και ξεκίνα να παίζεις στο PokerStars. Οι καταθέσεις γίνονται γρήγορα και με ασφάλεια.